Ser jag ut som en BANKOMAT!!!!

Jag hinner knappt innanför dörren förrän dom ska ha pengar till det ena och till det andra!! 11-årningen vill ha tjejfest på fredag, och det har jag sagt OK till, men det blir inte så mycket handlat. Det har jag informerat om! Sen har vi 14-åringen, som i måndags skulle ha med sig 100 kr till skolan för dom ska till Ö-vik på fredg tror jag. Jag tror dom ska på Paradisbadet. Nu säger 11-åringen att hennes storas syster ha sagt att hon ska ha pengar med sig också!!! Vad är det frågan om!?!?!?! Jag blir så MATT.

Nu blir det till att laga middag ( vet inte vad ), sen bär det av till innebandy igen.

Kommentarer
Postat av: älsta dottern

nee, men mamma du vet att vi 3 älskar dej ändå.

2008-02-16 @ 20:02:49
URL: http://frubempas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0