Till nästa jobb...frisörska i ca 2 timmar

Nu har jag äntligen kommit hem efter ännu en arbetsdag. Jag har varit och hämtat 4-åringen på dagis och hon var inte så pigg som jag hoppades på. Hon hade till och med sagt till fröknarna att hon börjar nog minsann bli sjuk. Hon har fått tillbaka sin hemska hosta, och hon är väldigt blank på ögonen. Men ännu ingen feber.

11-åringen har följt med en kompis hem efter skolan. Henne måste jag hämta ikväll.
14-åringen har inte varit nå pigg heller. Hon har haft en jävla huvudvärk, så hon har varit hemma från skolan idag.

Efter den kulinariska middagen (som jag inte riktigt vet vad det blir) ska jag åka hem till mamma å pappa och klippa mamma samt färga lite grått hår på henne.

Kommentarer
Postat av: Isabel José

Jag är frisör och allt det där för min mamma jag med. Plockar ögonbryn, färgar hår, friserar, sminkar osv.
Jobbigt med sjukdom dock.

2008-02-25 @ 17:13:46
URL: http://isabeljose.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)

2008-02-25 @ 17:16:13
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Lillan

Ja dom säger ju att du har ett hemskt humör, jag har dock aldrig sett det. Tack gode gud.
Kalas på Söndag för busan.. är det ok?! Kring 14-15 tiden??

2008-02-25 @ 18:52:33
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Lillan

Låter helt OK! Jag vill också ha sportlov!

2008-02-26 @ 07:04:07
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Bempa

hoppas ni kryar på er. ska försöka att sova men det är NÅGON JÄVLA RYSS som lastar tegel utanför mitt fönster. dom har ju för fan kört i 3 timmar nu

2008-02-26 @ 13:08:22
Postat av: Anonym

vill INTE vara taskig......MEN de är ännu inte slut på "flunsor,magisar", såååå de kan gå en sväng till i familjen....MEN du ha ju ingen karl hemma. tänk om han varit hemma och förkyld...OJOJOJ..värre än föda barn...(sorry Krille!!)kommer snart på berget, med det ja låna..../eva

2008-02-26 @ 21:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0