Toalett vs Skithus

Hej hej hallå dagboken!        (nöjd syrran??)  =)))

 Idag har jag å 4-årinen varit på 50-års kalas. Min Kusins karl fyller 50 på tisdag men hade kalaset i dag. Mamma
och mormor skulle dit så jag skjutsade dom. Efter kalaset for vi till mamma och drack kaffe. Pappa var hemma. 
Min pappa och jag satt vid köksbordet och pratade lite, och under tiden var 4-åringen på toa. När hon var klar sopade hon på mej, och medans jag hjälper henne så frågar hon:

- Mamma,  är det här en toalett eller ett skithus????

Vad svarar men då???? Jag och pappa höll på att garva ihäl oss

Hon har f-n humor hon också.

Nä, nu ska jag se klart filmen  "Se upp för dårarna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0