Toning på 11-åringen

Tänk att det alltid är nått varje kväll! För en liten stund sedan kom 11-åringen på att vi skulle tona håret oxå.
Ja jag hade köpt toning i dag och sagt att jag kunde tona hennes hår i dag, men hon stack iväg till en kompis så jag fick ringa till henne och tala om att tona håret vid 21:00 tiden kunde hon FET GLÖMMA!  Men vilket liv!?
- Asså, jag skulle bara asså....vi hinner ju nu lixom.....asså det tar ju inte så lång tid ju...asså....asså...
FATTAR NI!!!
Det var ju bara att tona håret, annars får jag aldrig gå och lägga mej, ska ju upp 05:00 i morgon.
Nu sitter hon och kolla på tv:n till 22:15 för då är det dags att skölja ur håret. Sen är det sova säng säng säng.
Lill frisörskan har jag inte heller fått i säng så det här går ju jävligt bra ehh...
Nä nu ska jag ta och trycka lillfröken i säng så vi höres.

Love you Bempa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0