Ännu en dag på Tjärn

Ja, då är vi hemkommen från ännu en baddag på Tjärn. Vi hade precis plockat ihop och satt oss i bilen, då kom första regndropparna. Ja..någongång sak man väll ha tur. Annars brukar vi vara sist på badstranden och dyngsur innan vi har kommit till bilen. Men denna gång lyckades vi. Ja vi har hunnit ätit på Kebban oxå =))


Krille sticker snart och jobbar, så vi blir hemma resten av dan. Jag sa åt Krille att han kunde ta bilen. Jag känner att jag orkar inte göra nått mer idag. Jag är jätte trött, och inte vet jag varför heller?!


Det är bara en grej.......11-åringen är hos en kompis och hon har nog ingen lust att GÅ hem. Måste lösa det problemet på något vis. Men det tar jag sen.


Nu ska jag lägga mej på soffan en stund tror jag. Jag ska koka lite kaffe först till Krille som han ska ha med sig till jobbet. Sen ska jag vila en stund.


Kommentarer
Postat av: Lillan

Hemma imorrn eller på tjärn?

Har en dotter som gärna vill träffa er så jag får väl offra mig ler

2008-07-16 @ 21:41:21
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0