Badning på schemat idag

I morse...ehh...klockan var nog  12:00, så det var nog inte i morse. Ja ja...jag tog och ringde till grannen på 115 och hörde efter var dom skulle bada någonstans. Dom var på väg till Havstoviken på Alnö och skulle bada där. Ja vad fan, vi hänger med sa jag. Ja....var vi där i 5 minuter så var det ju bra. SVINKALLT!!!! Jag och Krille med 4-åringen och kompisen O tog och packade ihop fortare än fan ocg for till Tjärn i stället. Där var solen framme och inte fan blåste det storm heller =)
Vi var där hela eftermiddagen. Jätte skönt!!!
Här hemma har jag försökt att plocka ihop det jag har kunnat och klarat av för ryggen. Den blir inte värst mycket bättre, men jag har inte fått någon rehabilitering heller än. Det är ju semester överallt. Men jag väntar på min tur jag =))

I morgon...om det är fin väder......så blir det väll badstranden igen. Men vi måste vara hemma i tid i morgon. Krille sticker iväg och jobbar natten igen, men denna körning är sista ( tror vi ) innan han åker tillbaka till Ryssland.
På Torsdag tänkte vi åka till stugan i några dagar. Det ska bli SÅ skönt. Hoppas bara på att vädret håller i sig.
Vi skulle få främmande i stugan av min käre granne på 115 med sin syster. Det ser jag verkligen fram emot =)

Nä, nu börjar lillmagen och kurra. Måste nog kolla ifall jag kan hitta på nått gott att äta, sen är det väll lika bra att hoppa isäng i fall man ska kunna komma iväg i tid i morgon. Kommer man iväg lite sent så är det ju nästan ingen idé att man åker. Krille blir ju så stressad att han inte ska komma iväg i tid till jobbet eller att han ska komma för sent eller nått sånt. Och STRESS är det VÄRSTA jag vet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0