Den blåa himmlen visar sig idag

Det var ju inte igår man fick se den. Men jag måste säga att jag tycker att det är skönt att se den.

I lördags så for vi upp till Järkvissle och var på Trollnatta. Det spöregnade nästan hela dagen, men på kvällen när Östen med resten skulle uppträda så slutade det. Sen var det uppehåll hela kvällen. Vi stannade i stugan över natten och åkte hem på söndagseftermiddag. Det vart ju solsken i stugan på söndag och då vill man ju inte åka hem.

Idag så tänkte vi hitta på nått med 4-åringen....ja dom andra två for till farmor och farfars stuga i går kväll, så därför så hade vi tänkt att hitta på nått med 4-åringen, men det sket sig redan från start. Hennes kompis F från Fagervik ringde och frrågade om hon ville komma och vara med henne och bada i poolen deras. Det var ju bara att skjutsa dit henne. Så jag och Krille har inte gjort nått alls idag faktiskt.
I morgon vet jag faktiskt inte heller vad vi ska hitta på. Jag skulle vilja fara iväg och bada tror jag. 4-åringen är ju bort bjuden till kompisen F igen, så vi får väll se.
Samtidigt vill jag till stugan, men dit tror jag att vi åker på torsdag. Krille ska ju jobba natten Onsdag till Torsdag, så därför blir det nog på torsdag, men då stannar vi några dagar i alla fall.

Hoppas att fröken B med fam/ släkt fick bra väder i den stora staden STOCKHOLM.

Nä nu ska jag ha lite pensionärs varning. Jag ska titta klart på Allsång på skansen.

Kommentarer
Postat av: Ann

Kul man är till nån nytta för grannarna:))

2008-07-15 @ 06:40:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0