Det är mycket nu...

Bloggningen hinner jag inte riktigt med, men det ska bli bättring på den fronten.

Det har ju varit gatufesten här i stan. 14-åringen hade 3-dagars så hon praktiskt taget bodde i stan. Vi skjutsade och hämtade. Hon fick ABSOLUT INTE åka buss hem. Själv gick vi dit på Onsdag. Det var då vi hade råd att gå. F-n så dyrt det skulle bli annars.

Krille skulle igentligen åka nu den 14:e, men dom har semester i 14dagar till. SÅ dom åker tillbaka till Ryssland den 28:e i stället.
Jag tycker att det är skit skönt, för då är han hemma när 4-åringen fyller år. Det var nog det bästa paketet tror jag. Hon vart jätte glad när vi talade om att han skulle vara hemma på hennes födelsedag.
Födesledagen tänkte vi fira i stugan. Ja...det beror på väder i och för sig.

RYGGEN:

Ja, den sitter kvar på samma ställe. Igår hade jag så jävla ont så jag skulle nog kunna hoppa från bron! Men men...vad är väll en bal på slottet?!

Idag så ska vi åka upp till Liden till Krille syrra Nettan. Hon har fyllt år samt även deras minsta dotter Agnes som har fyllt 1 år. Fira en liten stund och sen vända hemmåt.
Ja...roligare än så blir det inte idag.

Kommentarer
Postat av: grannen i 115

Ja.. vad är en bal på slottet..

Ja det kan man fan undra ibland?!

Hörrni VA kul att Krille blir kvar ett tag och allra helst över sin minsta dotters födelseda..

Kram kram neigbours 115 eller hur fan det stavas på engelska..

Hojjen till salu.. ja kanske?! Vad vet man! Är ju sugen på en 800 marauder.. men har inte kommit längre i de tankarna än vart jag var 2000..

2008-07-09 @ 00:02:08
URL: http://joy71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0