Jag måste bara prova...

Jag gjorde som min systerdotter. Jag sms:ade 118100-

" Vem är Jenny Berglund i Timrå?"

Fick till svar:

"  Vi tror att Jenny Berglund är en glad och trevlig 35-åring som är född i fiskarnas tecken. Vi tror att hon älskar sommaren och att umgås med nära och kära. Vi tror att hon gärna ligger i en solstol en varm sommardag med en bra bok i handen. Vi har hört att Jennys specialiteter är att sjunga karaoke."

HAHAHAHA  SAIDA HAR UPPSTÅTT!!!!!!!

Det här var ju riktig kul! Måste pröva på Krille!!!!

" Vem är Christer Berglund i Timrå?"

Fick till svar:

" Vi tror att Christer Berglund är en trevlig kille på 37 år. Vi tror att han gillar att umgås med sin lilla familj och att kolla in en bra film på sin tv när han har tid över. Vi tror även att han är en hejjare på plockepinn! "

HAHAHAHAHA  Saida har fan i mej uppstått!!!

Nä nu är kl. 00:47 och det är 21,2 grader varmt ute. Men nu måste jag sova. GODNATT

Kommentarer
Postat av: grannen i 115

Va?? Menar du att man kan ringa och fråga och få sånna svar??? Jösses jag ringer imorrn !

Kram grannen 115

2008-08-02 @ 00:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0