Nu har det hänt mycket...

Den 24 Juli blev våran 4-åring 5-åring. OJ OJ OJ...vart tar tiden vägen?!?!
Dagen till ära firade vi våran 5-ÅRING i stugan. Det var riktigt kanon väder. Solen lyste över födelsedagsbarnet hela dagen. Och oj vad presenter hon fick. Dock ingen platt tv, mobil telefon eller digital kamera. Men hon blev lika glad över dom andra sakerna hon fick. Hon fick mycket kläder, tack och lov för det,  ett lektält, silver sked och såpbubblor, sandlåda, klocka, vattenballonger och sist men inte minst en studsmatta.

På fredag blev jag jätte sjuk och hade nära döden upplevelser. Vi hade 30grader inne men jag frös så jäkla mycket så när jag gick och lade mig så tog jag två täcken på mig, men ändå så frös jag. Jäklar vilken feber jag fick. Och hostan ska vi inte prata om!!!! och näsan betedde sig som värsta vattenkraftverket med öppna luckor.  ( Hostan sitter fortfarande i sig )

Lördagen den 26:e Juli vaknade jag ganska tidigt och kännde mig ganska pigg. Tur var ju det eftersom det var våran 6:e bröllopsdag.
Innan vi firade våran bröllopsdag så firade vi min faster som fyllde 65år i deras stuga. Jätte mysigt hade vi. 11-åringen stannade där hos min kusin. 5-åringen stannade kvar med mormor och morfar. Hon skulle sova hos dom så vi fick fira våran dag. 14-åringen gick till en kompis och sov där. det betydde att vi var BARNFRI!!!!!!

Våran bröllopsdag firade vi med SEN middag i stan på Tandoori house. Otroligt mysigt på deras uteterass servering. Ljummet var det ute också. Efter middagen så gick vi på stan och kikade lite. Vi for hem runt 01:00 tiden . Då var det 17-18 grader varmt ute. Så underbart!!. Vi hade jätte mysigt.

Nu till det tråkiga!!!
Idag kl 18:10 åkte Krille med tåget till Arlanda. Tillbaka till Ryssland i morgon kl 10:00.
Det betyder att vi är ensam igen!!!!!! TRÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT!!!!!

Jag tycker att det är lika vemodigt att säga hejdå varenda jävla gång!!!!
Han kommer hem igen den 23:e September. Det är ett tag dit.
Men det är bara att ta tag  i skjortkragarna.

Jag har pratat i telefon med Krille 2ggr redan. Det känns så skönt att höra rösten på honom.

Jag älskar dig så mycket Krille!!

Nu ska jag ta och försöka sova en stund. Det blir ju inte så många timmar eftersom jag fortfarande inte sover så bra för ryggen. Jag kliver ofta upp ett par timmar på nätterna. Men det ska väll bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hoppas de känns lite bättre nu. Jag är nog lika mycket sucker när det gäller avsked som du.

2008-07-29 @ 10:44:50
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: grannen i 115

Va mysigt ni hade på er bröllopsdag! Kom ihåg att vara rädda om varandra :-) Kram grannen.

PS tack för att du hjälpte mig att polera hojen... men det är ju kanske för att du är min spätta imorrn på onsdagsturen..LOVA att du inte låtsas vara min tjej nu då! Jag är singel och kanske vill ha nåt hugg!!!!

OCH tack för hjälpen i badrummet :-)

2008-07-30 @ 00:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0