Nu har vi kalasat hos grannen på 115

Ja du B....nu jäklar är det nära till 40-sträcket HEHEHEHE. Nä då...ännu ett STORT grattis till dej.

Som ni har förstått så har vi varit över till lilla grannen på 115 och fått lite tårta och kaffe. Alltid lika trevligt med kalas.
Före det så var vi till grannarna på våning 4 på middag. Kanon gott!

I morgon så verkar det bli badväder hoppas jag. Då ska vi nog fara och bada tror jag. Krille ska greja lite med bilen så vi kan besikta om den så jag har nått att frakta arslet i under tiden han är i Ryssland. Annars så kommer det bli jäkligt dyrt, eftersom jag VÄGRA att åka buss, så därför blir det taxi!! Men jag tror nog att Krille föredrar att fixa bilen i stället. Han vill nog inte att hans lön ska gå åt till taxi resor HEHEHE.
En ny dator skulle jag vilja ha också. Bara en liten parantes så där.

På lördag firar vi våran 6:e bröllopsdag. Jag har en liten fundering i fall vi ska ta in en natt på Södraberget, där vi tog in på bröllopsdagen =) Lite spa och så....skulle inte sitta helt fel tror jag. Men vi får se. Det kanske slutar med en kebab på Kebban också. Men då jävlar blir jag besviken!!!!

Men först och främst fyller lilla 4-åringen min 5år. Jag har frågat henne vad hon önskar sig.

* Ett RIKTIGT sminkbord
* En laptop
* Digitalkamera
* Mobiltelefon
* Platt tv
* 4-hjuling

Är det här normala önskningar av en som ska fylla 5 år???    NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!

Jag kan säga en sak...det blir ingenting av det hon önskar sig. Hon kommer säkert att bli SKIT besviken, men va f-n... önska normala grejor då, säger jag.

Nä nu ska jag inta ryggläge i soffan ett tag och sen blir det ryggläge på min Tempurmadrass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej.. en liten hälsning från: EH ja granne snart 40! De är ja de!!

J jag tror jag har börjat få åderbråk på framsidan benen.. kan du kolla nästa gång, du som är sjukhusutbildad?



Du var schysst i ditt inlägg det där med tårtan... Jävlar va släkten åt.. har de förökat sig?? Brukar räcka med TVÅ jordbubbstårtor!! ...så det var ju knappt nåt kvar till er.



Ni ska få komma en kväll till mig så kan vi mysa.

Å TACK snälla för presenten!!



Och du lillan som fyller år.. mja svårt att ha råd till hennes önskelista...

Funkar en vattensprutar kamera :-)

Kram grannen

2008-07-21 @ 23:31:28
Postat av: Ann

Hahah ja du dom lär sej snabbt att ha krav! sjukt egentligen men så är det ju..

2008-07-24 @ 06:43:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0