Ny natt och ny bloggning =)

Idag har jag varit till doktorn och förlängt min sjukskrivning i en månad till. Tungt!! Men vad ska man göra???

11-åringen har cup i helgen också. Första matchen gick inge vidare. Dom förlorade med 4-2. Men det är bara att ta nya tag i morgon. Lillgumman spelade riktigt bra. Hon springer som en galning på plan. Om man bara hade lite granna av hennes kondis så hade man varit skit glad.
I morgon har hon ny match kl. 10:40 så det är väll bara att gå och lägga sig igentligen om man ska orka upp i morgon och vara en riktig suporter.

Jag MÅSTE bara få tala om hur många grader det är ute just nu. Klockan är 23:24 och det är 22,5 grader varmt ute. HELT UNDERBART!!!! Jag sitter ute på balkongen i linne och jag FRYSER INTE!!!!
FATTAR DU KRILLE?! 
Just nu skulle jag vilja att du var hemma och fick njuta av denna sommar kväll med mej .

Nä, nu ska jag hoppa i säng.
Saknar dej vännen!


Kommentarer
Postat av: bempa

låter mysigare än här 15 grader o regn. längtar hem

2008-08-01 @ 10:58:45
Postat av: bempa

låter mysigt här är det 15grader o regn. längtar hem

2008-08-01 @ 11:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0