Blev inget mys!!

Ja, nu har vi varit till stugan. Vi han lixom bara dit så började det spö regna!!! Det var ett jäkla mys det HAHAHAHA
Men liljekonvaljerna hade slagit ut, och OJ vad det luktade gott. Liljekonvaljer är mina favorit blommor. Mamma och jag plockade till alla gravar, så hon och pappa skulle åka runt och ställa ut konvaljer till alla våra kära som har gått bort.

Jo, pappa fick åka till sporthalls badet och hämta upp tjejerna för som ville till stugan oxå. Konstiga ungar man har. Rätt som det är så vill dom till stugan och nästa gång vill dom inte alls dit.
11-åringen vill till och med åka dit till helgen och sova över där. Hon kunde hoppa över matchen på lördag!?!?!

Nu ska jag pallra mej ner i säng och jag hoppas att det blir samma väder i morgon som vi hade idag. HOPPAS HOPPAS!!. Men med min otur lär det väll spöregna eller blåsa driv is hela dan.

Kommentarer
Postat av: Ann

Aha var det den??? Ja det var då fasligt vad den lät! Var riktigt upprörd där en sväng ja.Saatt den på balkongen eller???



Tack! JA vi är supernöjda.Håkan kan lånas ut ..han kräver bara mat var 4 timme.Ungefär som ett spädbarn men med mycket större händer och fötter:))

2008-06-02 @ 05:09:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Liljekonvaljer, vet fler som älskar/älskade den blomman.

Tror jag skall åka upp och hälsa på er i stugan i helgen om ni åker dit.

2008-06-02 @ 06:20:48
Postat av: Ann

Ja jisses vad den lät! Jag var bombis den var i nöd!

Tio dagar bara! Tjoho! Vad bra! Förstår du längtar!

Vilket väder vi har!Skönt! Själv ska jag ut och åka buss en evighet i hettan för att ta mej till skolan för ett möte som tar ca 20 minuter..Mycket lust man har men men...

2008-06-02 @ 10:20:44
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Markus

Om ni far till stugan på fredag kommer jag in på en kopp kaffe.Ska till graninge och fiska i helgen så då har man vägarna förbi.Ha en bra dag

Markus

2008-06-02 @ 10:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0