Färdig städat

Nu är hela stugan ny städad, inklusive "kontoret" så nu kan man ställa in saker där med. Det var en välbehövlig städning i " kontoret ".  Vi var även dit med lite atteraljer till i morgon. Det blir så mycket så vi fick sätta igång kylskåpet som stod i gamla sommarstugan. Kanon med ett extra kylskåp.

KUL SYRRAN ATT DU HAR HITTAT TILLBAKA TILL MIN BLOGG!!!
Nu kan ni komma upp och vara i stugan om ni vill för OJ OJ OJ vad rent och fint det är där nu.
Ta det nu lugnt med mickrofonerna och låt barnen OCKSÅ sjunga!!

Nu ska jag ta hoppa i säng, för vi skulle visst fara härifrån vid 10.00 i morgon bitti.

TACK! grannen på 115 för att du tog han om våran 11-åring i kväll. Vi hade aldrig hunnit färdigt i stugan om inte du hade hjälpt oss. Åter tusen tack!!!
11-åringen tyckte att det var riktigt roligt att åka moppe med tonnisen. =)

Kommentarer
Postat av: Grannen i 115

Du den dära 11-åringen är ju HELT underbar! En dag när jag kom hem från jobbet förra veckan stod hon vid staketet vid gungorna.. när hon såg mig kom hon nedkutande mot mig med världens leende och gav mig världens bamsekram.. VILKET välkomnande!! Jag blev så glad! Hon må va surrig??!! MEN ack så go!

Kram på er.. Ha nu en trevlig midsommar!! Ta´t lugnt med snapsen :-) B

2008-06-19 @ 23:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0