Förlängd sjukskrivning

Idag var jag till Farbror Doktorn igen. Han tog och sjukskrev mig hela Juli ut. Han hade en liten plan att kanske Rygg Institutet kanske kunde vara nått!? Ja..varför inte?? Här provas det mesta nu. Men inte så länge jag har ont vill jag dit. Jag faktiskt längtar lite till "pölen" på sjukhuset. Den är varm och härlig att plaska i. Lite liten kanske, men ack så varm.
Annars har vi inte gjort så mycket idag. Det blir lite mer i morgon istället. 14-åringen går ut skolan kl 8.00 och 11-åringen går ut kl 13.30. Sen är det äntligen SOMMARLOV!!

Idag kom Fröken B hit och tog en kopp java. Mycket trevligt. Även hennes systerdotter M kom med lilltjejen sin. Otroligt söt liten tjej med en sån fin rosa klänning. Jag tycker att det är trevligt med främmande, man får lixom surra av sig lite skit. Ja just ja......glömde ju att 11-åringen kommer alltid och ska surra eller visa nått eller bara lägga sig i samtalen.....så fort jag har främmande. Sen spelar det ingen roll att hon har kompisar hemma....Lite smått irriterande.
Sitter man alldeles ensam en kväll, ja då är hon som bortblåst.
LUSTIGT!

Nä, nu ska jag ta och få ner Krille pojken i säng, för han ligger i soffan och sover sen en timme tillbaka. Sen ska jag nog krypa ner själv också.

Kommentarer
Postat av: Bempa

jag sov inte ja bara vilade:)

2008-06-13 @ 06:29:38
Postat av: Bempa

jag sov inte ja bara vilade:)

2008-06-13 @ 06:30:04
Postat av: Lillan

Har ni äcklat av er snart så man vågar hälsa på??

2008-06-13 @ 11:05:59
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0