Middag hos grannarna

OjOjOj vad jag har ätit gott. Vi blev ner bjudna på middag till våra grannar på vån.4 Det blev KOL GRILLAD fläskfilé med strips och beanearsås, med sallad och en skit god ost som man kunde grilla utan att den smällte. Så otroligt gott.
4-åringen har fortfarande feber, men det märks inte på henne. Hon har badat i grannarnas bubbelbadkar igen. Hon tycker att det är så mysigt. Nu är 14-åringen där och är barnvakt. Herren och frun i huset skulle gå på bio, så jag tror att även hon skulle passa på att bubbla lite när deras 4-åring har somnat.

11-åringen har jag vinkat av vid busshållplatsen idag. Hon och farmor for till Stockholm och skulle gå på grönalund och även göra gamla stan osäker =) Dom ska jag hämta på flyget på tisdag eftermiddag. Hoppas att dom får relativt bra väder när dom är där nere. Vi skulle ju få skitväder nu. Typiskt nu när Krille är på väg hem hehehehe Det var ju samma sak sist dom kom hem. Först hade vi kanon väder, sen kom dom hem i en månad och hela tiden var det kallt och jävligt. Sen for dom...då kom värmen tillbaks.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer....så nu loggar jag ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0