Middag med pappa...

Vi skjutsade mamma till båten "Medvind" hon skulle åka den med sitt jobb. Efter det for pappa och jag och 4-åringen till resturang Viktoria. Vi satt på deras uteservering och åt midag där. OTROLIGT GOTT!!  Jag tog halstrad gravad lax på planka. Gisses vad jag åt. Vi hade det så mysigt. Till och med min pappa tyckte det var mysigt och han tyckte maten var så god. En riktigt lyckad far och dotter ( med barnbarn) kväll.
Vi var i valet och kvalet om vi skulle tordas tala om för morsan var vi hade käkat någonstans =)) men vi tog mod till oss och skvallrade hehehe.

Vilken underbar dag OCH kväll det har varit idag. Så underbart varmt.

11-åringen har haft skoldans i kväll. Det hade varit jätte kul. Fast på slutet blev det ledssamheter. Kompisen Kappe Koskinen åker ju bort en vecka och sedan flyttar dom direkt till Finland, så det var sista gången dom sågs =(
Oj oj oj vad ledsen hon var.....lillgumman...

I morgon är det ju våran nationaldag. 11-åringen ska hämta ut ett pris med klassen på torget. Dom hade vunnit någon tävling. Kul! Så då måste man ju ner. Jag hade ju tänkt åkt till stan och kikat lite, men vi får väll se om det hinns med.

Nu är det åter sängen som hägrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0