Midsommaren är över =)

Ja då var vi hemma igen från våran första midsommar firande i stugan. Oj vad trevligt vi hade!
Mycket god mat som Fru W hade fixat. till lunch blev det sill tallrik till oss som åt sill och hamburgare till barnen.
Efter det kom våra kära grannar på vån 4 på hojen och då blev det kaffr med midsommar tårta med jorgubbar. Mycket gott. Till middag blev det tappas. Herre jisses vad det var gott. Till det blev det ett par glas öl. Ja det blev  kanske många öl på hela dan i och för sig =) Men ack så gott!
Fin väder hade vi av och till, men vi klagade inte. Vi hade ju ett party tält som vi kröp in i.
Lilla 4-åringen badade som bara den i fontänen, vare sig om hon fick eller inte ; ) Så nu hoppas man ju på att hon INTE ska bli sjuk eller så.

När vi skulle åka hem  så insåg vi att vi hade fläskfileer som hade tinat och som vi inte kunde frysa in igen, så vi tog och bjöd in grannarna på vån 4 på middag. Lite kaffe på maten och lite surr blev det till det. Mycket trevligt det också.

Vad vi gjorde sen är lite tabu =)  det betyder INTE sex!!!!!!!!
Men fan nästan lika roligt =))))))

Nu är klockan så mycket att jag tror att jag måste hoppa i säng snart.
Jag hade lite svårt att somna igår. Jag tror klockan var 5:30 sista gången jag tittade på klockan, så lite trött är jag.

På menyn i morgon står det först BIL BESIKTNING!! ( hoppas att den går bra )
Sen har jag inte en aning vad vi ska hitta på. Vi tar dagen som den kommer tror jag.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja, det kanske börjar bli dags att hälsa på den där brevlådan snart.

2008-06-23 @ 01:44:35
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

TJOHO! OCH när blir man bjuden på kaffe o.........dopp i stugan?!/eva m fam

2008-06-23 @ 19:40:07
Postat av: Markus

Hallo



Jag och jill var till Bispgården igår och på vägen hem så tänkte vi det skulle varit gått med en kopp kaffe!Men med våran otur så var ni inte i stugan men ni har kläder på sträcket vid stugan såg jag.Såg att ni hadde varit dit och klippt gräsmattan alldeles nyligen så vi missade kaffet med några dagar.Vi får nog åka hem till er och dricka kaffe någon dag.

MVH

Markus

2008-06-25 @ 08:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0