Nationaldagen har vi firat....

fast priset 11-åringen skulle hämta med sin klass badade hon över!!
Jäkla unge....vi andra hade ju kunnat åka ner tidigare ju, men 11-åringen dök inte upp förrens klockan var över ett. Hon var och badade med några kompisar. SUCK!!!  Om det var bra på torget kan man ju disskutera. Jag tyckte inte det. Men det är min personliga åsikt.
På eftermiddagen har jag haft främmande av grannarna på våning 4. Alltid lika trevligt.

Krille! Jag bjöd bort en öl till herren på vån. 4:a, bara så du vet  =))))

Efter det gick jag över till andra grannfrun och tog en kaffe med henne också. Men nu är jag hemma och ska hoppa i säng, för i morgon är det åter FOTBOLLSMATCH!!
I morgon spelar 11-åringen borta match. Vi ska till kuben plan och spela. Det är bara hålla tummarna att det går bra.
Hoppas bara att det blir bra väder. Såg att det skulle bli långkalsong väder till veckan. Så jäkla typiskt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SANT!Du har otroligt vackra ungar du med, men det ligger ju i släkten eller hur?!

2008-06-07 @ 10:42:16
Postat av: Ann

Tack:))

2008-06-07 @ 17:33:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0