Nedräkning...

Nu har riktiga nedräkningen börjat. Det är bara 9 dagar kvar tills Krille kommer hem =))
GUD VAD SKÖNT!!!
Tänk att få dricka kaffe i fred, utan några som ropar hela tiden:
- mamma!! mamma!!  M A M M A!!!!!!
Tänk bara att få åka iväg ensam =)
Ja, jag ser fram emot Krilles hemkomst, då barnen ropar:
- PAPPA!! PAPPA!! PAPPA!!!, och mitt namn nämns inte=)))))
- pappa kom!!
- Pappa kolla här!!
- PAPPA!!! KLAR!!!! ( innan du hinner svara så hör man hur hon sjunger Linda Bengtzing ) SE MEJ; HÖR MEJ. RÖR MEJ, HUR SVÅRT KAN DET...........PAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!kkkkllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrr!!!!!!!!!!!!!

välkommen hem vännen!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lillan

Du är för skön! Kanske saknar du även Krille som person... ler Kan tänka mig att även du kan behöva en kram ibland. Även fast du i mina ögon är "superwoman".

2008-06-03 @ 11:35:51
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: Bempa

Det ska bli sköt när att komma hem och höra någon ropa pappa...pappa... istället för att höra Krill ( mitt ryska namn) va tätte? krill were to put this pipe? krill and now work? READ THE FUCKING DRAWING. But Krill this tuba (Rör på Ryska) Krill problem.. så i dag brand det för mej. Förfan jag är väll för fan ingen jävla dagisfröken (inge ont om dom) så jag skrek You see this fucking wall that is the problem, and if pipe doesnt fitt up there maybe we need to remove the wall. då svarade han-but rör doesnt fitt up here. då gick jag

2008-06-03 @ 11:40:03
Postat av: Lillan

Nu saknar jag också Krille.. eller åtminstonde hans humor.

2008-06-03 @ 14:41:13
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0