OJ!! jag glömde att uppdatera efter helgen...ehh

Sorry B! det ska inte hända igen. Jag lovar att jag ska uppdatera direkt jag kommer hem, men din syster bjöd på kaffe ju. Det var meningen att vi bara skulle hämta 11-åringen för hon hade åkt med dom i deras bil, men som sagt var så blev det ju kaffre. Och inte nog med det så kom ju din andra systerdotter med dopfikabröd till kaffet, så igentligen kan du ju skylla på din släkt! hehehehe

Som sagt var har vi nu varit i Ö-vik på fotbollscup. OJ OJ OJ vad tjejerna var duktiga. Dom kom 4:a. Dom hade lite otur på slutet, men 4:a är inte illa det med. Jag är stolt över dom. Tjejerna hade ett jyst spel hela tiden.
Själv var vi några föräldrar som hade tagit in på Gullviks camping i stugor. Mycket trevligt måste jag säga. Jag gillade våra samkväms kvällar ( hehehe ). Det som var mest jobbigaste på hela helgen var att vi hade inga sovmorgnar. Ja, i och för sig så hade dom inte tempur madrasser heller i sängarna. Jag sov väll inte SÅ bra dessa nätter.( Ser fram emot min underbara tempur madrass just nu ) Ryggen har ju verkligen kännt sig vid dessa dagar =(
Men kul hade vi!!!!

I morgon ska Krille hjälpa min pappa att ta ner en byggställning. Själv hade jag tänkt fungera mer som en arbetsledare.
Jag är en jävel på att leda och fördela arbeten HEHEHEHE
Efter det tror jag att det blir en ganska lugn och fin dag. Det känns som man måste VILA efter helgen.

Nä, nu ropar tempurmadrassen på mej, så nu måste jag gå.

Kommentarer
Postat av: grannen i 115

HEJ J, jo du måste ju skriva då du är ju en hejdundrande BLOGGARE :-)

Jag var till syrren lite senare då på kvällen.. synd annars hade vi träffats. Kram B Men vi syns kanske på The eagle..

2008-07-01 @ 00:25:26
Postat av: grannen i 115

Hörru nu märks det att käre Krille är hemma... du har ju inte tid att blogga ju... ni sitter väl och pussas hela tiden förstår jag :-) PÖSS PÖSS, gö inga mer barn nu!

2008-07-06 @ 22:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0