Rasrtlösa själar

I dag vet vi inte vad vi ska hitta på. Krille vill åka på Dragrace, men det vill inte jag. Jag har LITE svårt att stå en hel jäkla dag. Så .....stugan....vet inte....skulle ju vilja veta vad det är för väder där. Men samtidigt så skulle vi behöva åka dit och greja klart lite. Ja ja....vi får väll se vad som händer. Vi har ju ändå ingen större bråska med nått.

14-åringen har precis blivit upphämtad av moppegrabbsen. Dom skulle på Dragrace. Krille är lite smått avundsjuk.

11-åringen har sovit över hos sin kompis F i natt, och är fortfarande där.

Våran 4-åring står framför diskhon och gör av med ALLT diskmedel hon kommer över. Hon diskar!!! säger hon.

Ja och själv så ska jag ta och få i mej lite frukost. Dom andra har ätit frukost, så jag får äta själv.

Kommentarer
Postat av: Grannen i 115

Det blev stugan hörde jag från er 11 åring :-)

Ni fick säkert jättemysigt där idag.

Tur att ni börjat lära lilla T att hjälpa till hemma med disk och så ;-)

Trevlig lördag!

Kram grannen i 115

2008-06-14 @ 16:29:43
URL: http://joy71.blogg.se/
Postat av: Lillan

Ja du.. vet inte var den här dagen har tagit vägen.

Dagen började inge bra.. SUCK! Men den blev bättre och bättre. Nu sitter jag och Mojjo här och ser på Tv och äter chokladtårtan vi bakade tidigare.

2008-06-14 @ 20:45:47
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0