Sjukgymnastik?!?!

Idag var jag till sjukgymnastiken igen. Ja...han gick bet på min rygg. Han sa att han inte visst vad han skulle göra för att hjälpa mej. Tänk...det visste jag med!! Men han skulle skriva en remiss till "pölen" på sjukhuset, så kunde jag få vattengymnastik som jag har haft. Problemet är bara att dom har stängt hela Juli, så tyvärr kunde jag inte få komma förrens i Augusti. Jag kan vänta! Huvudsaken är att jag får komma dit.

Nu måste jag klura ut hur jag ska få tag på en flytväst till 4-åringen innan kl 12.00 i morgon. Den jäkeln ska ju hålla vikten 20-30 kg. Ja ja...det ska nog gå.

Nu är det bara 8 dagar kvar =) Nedräkningen fortsätter.

Nä nu ska Fru Bempa hoppa i säng. Det kan ju vara roligt om vi kommer till dagiset i tid åtminstånde en dag den här veckan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0