Stor främmande har vi haft =)

På förmiddagen ringde min käre kusin Marcus. Han hade lite tråkigt och var lite kaffe sugen =) Han och lilla Jill kom förbi. Vilken underbar liten tjej. Hon surrar konstant. Otroligt duktig på att prata, och inte är hon så speciellt blyg heller. Hon har surrat med mej tills hon åkte hem. Dom hade visst varit till stugan i går och hade tänkt få sig en kopp kaffe där, men som vanligt när han åker dit är vi inte där =(   Men nångång ska han väll lyckas att pricka in oss i stugan, annars så får jag väll ringa till haonom innan vi åker upp ; )

Vi hade väll tänkt åka upp idag en snabbis, men jag tror inte att vi hinner. Det ska ju tvättas och packas innan vi ska åka till Ö-vik på fotbolls cup med 11-åringen. Där ska det spelas från torsdag till söndag. Ja, kanske bara tills på lördag. Det beror på om dom går vidare toll final. Den spelas på söndag.

Just nu sitter jag i telefon kö till tandläkaren. 4-åringen har cyklat omkull och slagit ut ena framtanden. På det blev hon lite blå runt tandsköttet, så jag vill att en tandläkare tittar till henne.
Nu...vänta.......
Kanoners!! vi fick komma 14:40 idag. Jag har inte talat om för 4-åringen att vi ska till tandläkaren, jag tror att jag överaskar henne med de..ehh...jag tror inte att hon kommer att bli så glad på mej, men...a mom got to do what a  mom got to do!!

Nä, nu ska vi väll snygga till 4-åringen lite innan vi ska ner till "the dentis".


Kommentarer
Postat av: grannen i 115

ÅH hoppas det gick bra för lilla 4 åringen...

2008-06-27 @ 09:21:53
Postat av: grannen i 115

Bäst man lämnar ett inlägg så du har lite att läsa då du kommer hem från fotbollscupen du varit på hela helgen.... för du har blivit en bloggalning!... det är som ett gift va??!! :-) Kram kram

2008-06-28 @ 16:35:39
Postat av: grannen i 115

Nu har du varit hemma i flera timmar OCH inte gjort nåt nytt inlägg än???!! Va ha HÄNT.. :-) Har du fått skrivkramp?

Kram grannen

2008-06-29 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0