Uppdatering!!

För Emmelies skull så uppdaterar jag så hon har nått att läsa på jobbet =)
Igår var vi till stugan och städade övervåningen och satt upp sängar så vi har någanstans att sova till midsommar. Vi ska dit på torsdag och städa nedervåningen och klippa gräset så det är riktigt fint till Herr och Fru W kommer på besök och övernattning.
I dag har jag varit på S-HLR utbildning på jobbet. Det var faktiskt riktigt roligt. Gjorde ont i ryggen när jag gjorde komprisionerna, men det gick ju bra ändå. Nu får man använda defibrillatorn igen.
Alltid lika roligt att ge någon en liten stöt och hjärtat tickar igång igen.

Nu i kväll tror jag inte att det blir så himla mycket. Vi har inte planerat nått i alla fall. Inte mer än att 4-åringen ska på cirkus med kompisen O igen. Hon ska bara äta så ska hon sticka.

Dom andra två har jag inte en aning om vad det står på deras " to do " lista. Det brukar mest komma som en överaskning när dom ska göra nått. Typ...Jag drar nu ja!!!
Här hemma står jag och Krille som två fån och ropar:
- HALLÅ!!!! Vart f-n ska du????
Men surru det var bestämt för länge sen att ena skulle dit och den andra skulle hit?!
Så i slut endan så sitter jag och Krille här hemma som några jävla pensionärer och gör inte ett piss!

Nä, nu Emmelie vill jag också äta lite spagge med sköttfärssås, så nu loggar jag ut!

Kommentarer
Postat av: Grannen i 115

Låter mysigt i stugan.. vi kommer så snart vi kan och tittar..Ungarna.. ja de lever sitt egna lilla liv och en annan har inte hängt med riktigt.. kram kram

2008-06-17 @ 23:20:15
Postat av: Emmelie

Det är bra! En fin uppdatering! :D

2008-06-18 @ 10:17:08
URL: http://emmelies.blogg.se/
Postat av: Inge

Trevlig midsommar.

2008-06-18 @ 17:28:59
Postat av: Anonym

Här kommer r-et

2008-06-18 @ 17:29:37
Postat av: Syrran

Jaröö, välkommen till pangscho-klubben. Nu är det bara kareokin kvar. Jag å Fredrik ligger lite före, vi kan visa hu vi gö. Hörde med moderkakan att ni ska fira morden i midsummer i Järkvissle. Skönt! Själv ska vi skråla kareoki hos Maria å Claes. Om det finns nå alkohol kvar det vill säga. För nu går det fort ner i Orsa. Emmelie frågade precis vart de far??? Eftersom hon petar näsan vet jag inte riktigt om vi håller oss till samma drog. Vet du om hon brukar kokain? Själv dricker jag vin på vin på vin på vin. Har bolaget öppet i mörn? Å, vad Emmelie håller på med rättstavning just nu. Jag bara deklarerade att syrran, det är du, är fullt kapabel att läsa det jag skriver. Bara följ med i texten, ljuda liksom. Älskar dig din bitch. Kram från Orsa.

2008-06-19 @ 19:46:59
Postat av: Syrran

Jaröö, välkommen till pangscho-klubben. Nu är det bara kareokin kvar. Jag å Fredrik ligger lite före, vi kan visa hu vi gö. Hörde med moderkakan att ni ska fira morden i midsummer i Järkvissle. Skönt! Själv ska vi skråla kareoki hos Maria å Claes. Om det finns nå alkohol kvar det vill säga. För nu går det fort ner i Orsa. Emmelie frågade precis vart de far??? Eftersom hon petar näsan vet jag inte riktigt om vi håller oss till samma drog. Vet du om hon brukar kokain? Själv dricker jag vin på vin på vin på vin. Har bolaget öppet i mörn? Å, vad Emmelie håller på med rättstavning just nu. Jag bara deklarerade att syrran, det är du, är fullt kapabel att läsa det jag skriver. Bara följ med i texten, ljuda liksom. Älskar dig din bitch. Kram från Orsa.

2008-06-19 @ 19:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0