Familjen + Skönviksbacken = Anja Persson HAHAHA

Idag har vi haft en hel dag ute i backen. Vi startade i backen vid 11:30 och åkte hem vid 15:15 för att hämta min mamma från jobbet. Stannade där till 18:15 för att därifrån åka tillbaka till backen och fortsätta åka till kl. 21:00.
Jag är helt slut i typ hela kroppen. Mest benen eftersom dom inte behöver pista backen ikväll, för det har jag redan gjort åt dom hela dan. Jag kommer nog få en HÄRLIG träningsvärk i benen eftersom jag har plogat backen, med 4-åringen framför mej.
Hennes skidlärare blev inte så himla glad eftersom jag har förstört allt som hon hade lärt henne. Men hon får minsann lära om 4-åringen. Jag har lixom använt SELE , och det var stängligen förbjudet!!

I morgon ska vi till Laserhallen om den är öppen, annars blir det Bowlinghallen. Är det SPORTLOV så är det SPORT som gäller. ( sen kan jag inte röra mej på flera veckor )

Jag har pratat med min mekaniker idag om priset på min bil. Han är min stjärna!! Det blev hälften så dyrt som jag hade trott. Så nu får jag lite pengar över. Det hade jag inte trott faktiskt, men jag blev glad =)

Nä, nu ska jag till grannen och ta en kopp Java. Jag tänker våldgästa henne och tvinga henne att göra kaffe till mej

Tjillivippen!!

Kommentarer
Postat av: Bempa

jag vill åxå ha sportlov med er

2008-03-07 @ 08:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0