Fotbollscup

Idag har vi tillbringat dagen på Nordichallen. 11-åringen har haft cup. Hur det blev vill hon inte att jag skriver, så ni förstår nog.
Efter Cupen blev det hämtmat ( pizza ) orkade inte laga någon mat.
14-åringen har övernattat i Fränsta och kom hem idag. Hon gjorde sig i ordning och sen bar det av till Isladan på slutspels hockey. Timrå ik - Modo. Det gick bra för oss. 6-3 till Timrå. Så nu har vi vunnit 3 matcher, men det kan vända lika fort.
Under tiden hockeyn var så var jag barnvakt till kusinbarnet M. Hon är lika rolig varenda gång. Grinar som en stucken gris till L har gått. Sen är hon glad som en liten lärka.

Sen till årets händelse: Charlotte Pirelli vann melodifestivalen! Tack för det, säger jag. Annars tror jag inte att vi har någon värst chans i den stora finalen. Jag tror på henne helt enkelt! Fast i och för sig så brukar jag ha så in åt helvete mycket fel när det gäller melodifestivalen, så hon lär väll hamna sist :)

Jo, TACK än en gång grannen min på 115 för att ni skjutsade och hämtade i helgen. Nästa gång så är det mi....KRILLES tur!! ( hehehe )

Nu är jag helt slut och måste  vila min rygg ett slag. Jag har haft så ont i njurarna ett par dagar, så vila tror jag blir bra. Jag har inte tid med så mycket mer. Jag har ju arbetsdag på Måndag.

tjillivoppen på sno...... =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA att du HEJA på våra tjejer på cupen, ja va "sjuk"....snart påsklov, daxs att hitta på nått, va sägs om laserhalen, nu ska vi planera i TID...o 5 april paradisbadet??!!!eva

2008-03-16 @ 18:25:12
Postat av: Grannen i 115

Hejsvejs, vi tog en pensionärstur upp till skogen Fränsta.. och hämta tonnisarna som såg lite sliten ut. Ja inte är det lätt på landet inte hi hi.

2008-03-18 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0