Hjärnskakning igen ( Commotio ) fint ord va?

Jaha..då blev man hemma med11-åringen idag då. Hon var till backen och åkte bräda och körde på tok och slog huvudet reält igen och fick en kraftig hjärnskakning. TUR att hon hade hjälm. I och för sig får hon inte åka utan hjälm heller så det så! Hon hade en jävulsk huvudvärk när hon kom hem igår kväll, så hela natten har jag fått väckt henne en gång i timmen. Tur man är sjukvårdskunnig =) Hon har haft huvudvärk även under dagen idag,men jag tror att det kommer hon nog få ha ett par dagar.
Själv har man varit som en dö sill eftersom man inte har sovit så speciellt mycket.
Jag glömde till och med att hämta mamma efter att hon slutat jobbet idag. Tur att hon har en mobil =))

Snart är det tv tittande som gäller. Just nu så står 4-åringen och sjunger singstar. Hon är riktigt duktig kan jag lova. Hon har verkligen en enmansshow för mej och 14-åringen.

I morgon ska jag söka ett nytt jobb på en annan avdelning. Vi får se om jag får det. Håll tummarna =)

Kommentarer
Postat av: Grannen i 115

Hej på dig, stackars lillan...hälsa henne från mig! OCH lycka till med jobbsökandet! Kram B

2008-03-12 @ 22:30:28
URL: http://joy71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0