Jag har gått ner till 75%....GUD VAD SKÖNT!!

Den 17 Mars gick jag ner till 75% på jobbet, och herre gud så ohyggligt skönt det är. Men det skulle kunna vara bättre. Mitt mål är ju att jobba hela långa dagar men mindre dagar, och nu har dom gjort så att jag jobbar lika många dagar fast jag slutar tidigare. Men det är kanska skönt det också. =) Som tex . igår....jag gick hem 14:00, det är när pat. är utskrivna och salarna ska städas och nya sjuka ska ta plats i sängarna. Faktiskt så kändes det ganska skönt att få gå hem då. Men som sagt var...jag vill ha mer ledighet istället!!
Jag har inte hört hur det blir på den andra avdlningen heller som jag har sökt. Jag går hela dagarna och håller tummarna.

Idag jobbar jag kvällen, jag hoppas på en lugn och skön kväll. I morgon jobbar jag den omtyckta MIX- turen. 
9-17:30 Man är lixom med på allt. För att på Lördag jobba 7-14 igen. Jag tycker själv att det vart en hoppig vecka.

Krille ska åka och hämta tonnåringarna på Landet innan jag börjar jobba.Sen et jag inte ifall han tänker skjutsa mej till jobbet eftersom 14-åringen har träning ikväll. Annars får dom väll ta bussen =)))

Nä, nu är det duschen som gäller och en uppsnyggning =) sen bär det iväg till arbetet.

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller tummen jag då oxå =)

2008-03-27 @ 21:16:21
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Grannen i 115

Eh... tog din tonnis ledigt från träningen?
För de var väl med grabbs ikväll? Iallafall vad min tonnis sa..
Ungar :-)

2008-03-27 @ 22:15:41
Postat av: Lillan

Jag har också bil, ring om de krisar.

2008-03-28 @ 21:29:22
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Anonym

BRA att du gått ner till 75%....HÄLSA Crille!!ö-badet den 5/4...då ä det daxs för den årliga trippen...NI hänger vell mä!!!!????eva

2008-03-29 @ 19:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0