Översakning=)))

I går var jag och hämtade min Krille pojke på tågstationen. Jag och grannen har smygit hela veckan för att inte barnen skulle få reda på att dom kom hem tidigare. KUL!
Ögonen på mina barn var skit rolig att se. FÖRVÅNAD!!!!

Idag är man på jobbet igen. Trött och slut pga olika anledningar =)))) Sömnen blev väll inte den bästa, men det gör inget. ( hihihi )

Efter jobbet vet jag inte vad vi ska hitta på. Vi får se om Krille orkar att hitta på nått. Han har ju en tidsomställning att göra. Han har ju lixom varit 9 timmar före oss i ca 2 månader. Men lite får han nog ta och offra sig.

Nä, nu ska jag fortsätta att jobba. Vi höres =))

Kommentarer
Postat av: Grannen i 115

Hmmm.. ni gjorde väl inte en till va???!!!
Du vet.. då blir det många år TILL i olika hallar för
olika cuperoch tittande på melodifestivaler och hämtningar av barn här och där..

2008-03-18 @ 18:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0