Påsk- 40-års kalas- dop

Ja, den här påsken är det allting samtidigt känns det som. Jag har fyllt år, i fredags bilade vi ner till min syster och firade hennes 40-års dag. Där stannade vi tills i söndags. Det var jätte kul. vi som for till syrran var vi, min mamma och pappa och mormor, sedan så följde även våran farbror och vår ingifta faster med ner och grattade henne. Det blev ännu en överaskning till syrran. Hennes min var ganska obeskrivlig.
Vi åkte hem igår eftersom vi ska på dop idag i GA- Kyrkan. Krilles lillebrors lillbäbis ska döpa sig idag.
Det är ingen rast och ingen vila =)  Men samtidigt tycker vi om när det är nått att göra hela tiden. I alla fall jag =)  ( ibland, kanske inte jämt och ständigt )
Nä mina glada vänner, nu måste jag slänga in en tvätt i tvättmaskinen för INGEN i familjen har några rena kläder.

Kommentarer
Postat av: Grannen i 115

JO de är MYCKE.. jämt.. tack för mkt gott kaffe igår.. jo jag gick hem och städa fast jag barnen inte var hemma.. och ditt mellis barn är här nu, de är tre st E blir kvar å.. men de är goa och glada. fastän timrå ligger under hmm :-/

2008-03-26 @ 21:11:51
URL: http://joy71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0