Pingisturnering

Idag skulle vi ha varit till pulka backen, men det snöar ju så in i ....så vi skiter i det. Så nu har vi bestämt att det blir pingis i stället. Det är flera år sen jag spelade pingis. Roligt ska det bli.

Efter turneringen måste vi till Birsta. TO fyller år idag, så vi ska på kalas oxå. Jag ser fram emot lite Java med dopp. Jag har hört att det även skulle bli smörgåstårta. KANON!!

Igår var ju tjejerna till backen. Det hade gått utomordenligt. 14-åringen lärde kompisen EB att åka bräda. 11-åringen lånade granntjejens bräda och åkte på. Hon fall verkligen för brädåkningen. Jätte duktig är hon.

Nä, nu ska jag gå och hjälpa 4-åringen. Hon sitter i badet och behöver lite hjälp med håret och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0