SPORTLOV

ÄNTLIGEN!! som Gert Fylking brukar säga. Nu har min slapp vecka börjat. Det ska bli så OHYGGLIGT skönt.

4-åringen har en hosta som heter duga, berättade min mamma. Grannfrun sa samma sak. Så när vi kom hem så tog jag en temp, och det ångrar jag nu. Hon tempar inte så mycket just nu, men det känns som att den skulle kunna stiga under natten. Ja ja...vad är en bal på slottet??
Jag har ju lovat 4-åringen att vi ska åka slalom i veckan, törs ju inte tala om att hon inte kan eftersom hon har feber.
Men den ger väll med sig hoppas jag. Annars får jag väll pytsa i henne lite Alvedon och tok åka med henne i ett par timmar och skynda oss hem innan Alvedonet slutar verka.

Imorgon skall 14-åringen lära 11-åringen att åka bräda. ( HJÄLP! ) Sist gick det ju inte så bra. ( En natt på sjukhuset för comotio observation. = HJÄRNSKAKNING!! ) Ja ja..nu har dom lånat en bräda eftersom vi bara har en eller rättare sagt 14-åringen har en. Så jag har lovat att skjutsa upp dom till backen i morgon. Sen är det bara hålla i hatten och se glad ut.
Sälv har jag inte kommit på nått som jag och 4-åringen ska göra, men det återstå att se om tempen har gått bort eller inte. Har den inte det så blir ju morgondagens övningar lätt räknad.

Nu fattar jag inte själv vad jag skriver så nu går jag och lägger mej. GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Tjingeling! Det är bara att kika förbi. Blir hemma hela dagen. Moa kräktes inatt, troligtvis pga att skit hon stoppade i sig igår.

2008-03-03 @ 10:23:10
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Bempa

ahhhh vad härligt med sportlov. skulle jag oxå villa ha

2008-03-03 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0