Sportlovet är över =(

Jaha.. då var det kula över då. Men roligt och mysigt har vi i alla fall haft det. Det ända vi inte hann med var att vi hade ju tänkt åka till stugan oxå, men tiden ville inte vara med oss riktigt. Men vi får väll åka upp någon helg istället.

Igår kväll kom i alla fall min syster med familj. Det var skit kul. Vi spelade BUZZ på playstation. Jag vann alla omgångar utom en.
Jag hade tre nattpartner i mitt sovrum. S sov med 4-åringen i hennes säng, och M sov i Krilles säng med mej, medans syster med make sov i vardagsrummet i bäddsoffan. Det gick hur bra som helst.

Annars har man bara jobbat i kväll. Det var ganska mycket strul idag. Flyttningar på kvällen gillar inte jag. Men vad gör man? Dom måste ju flytta dom stackarna, när nya är på intågande.

Nä i morgon är det en tidig morgon igen så det är väll bäst att man hoppar i säng och tvingar igen ögonlocken för ett par timmar. USCH!!! Jag har ingen lust!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Tack! Min saknar kändes lite patetisk nu. Jag träffar ju faktiskt honom på jobbet. *ler* Men snart kommer din hem också. Jag saknar också honom lite, ska bli skoj att träffa honom när du fyller år. Nu ska jag krypa ner med Mojjan och sova lite. Tack för att du finns.

2008-03-10 @ 23:07:11
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Marie

Tittar in lite kul å läsa bloggar när man känner personen =)

2008-03-11 @ 11:34:42
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Grannen i 115

Tjoho!!! Ja men snart är det påsklov!!
Då får du och K leka TUPP och HÖNA hihihi
Kram B

2008-03-11 @ 23:15:33
URL: http://joy71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0