Städdax igen

Jaha, dagen kommer att bestå av att städa idag. Det är så att min syster med familj kommer och ska övernatta här. Dom åkte med natt tåget till Skellefteå för att köpa en bil, och ska bila hemmåt till Orsa, men mellanlanda här för dom orkar inte köra ända hem. Kul tycker jag för det är ett tag sedan jag träffade dom.

Alldeles strax ska jag skjutsa tjejorna till backen. Så städningen denna gång får jag ta hand om själv.

Nu är det inte länge kvar tills du kommer hem. Dagarna går ganska fort nu. Jag längtar jätte mycket nu tills du kommer hem. Bara 9 dagar kvar =))

Kommentarer
Postat av: Grannen i 115

HEJ, ja städa städa.tråkigt MEN kul att syster kommer på besök! Hälsa från mig också! Och tack för att du skjutsa runt tjejerna och hämta nycklar och sen till backen. Du är guld värd. Kram kram B

2008-03-09 @ 20:51:57
URL: http://joy71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0