Trött och trött och trött

Det var inte Krille det hängde på att hitta på något. Det hängde på MIG?! Jag var helt slut när jag kom hem efter jobbet så jag gick och lade mej ett par timmar. Jag är fortfarande ohyggligt trött, så det lär väll bli en tidig kväll i kväll. Som tur är har jag sovmorgon i morgon. Jag börjar inte jobba förrän 13:30.

I dag bjöd Krille på Italiensk middag. PIZZA =)) från Kebabhouse. Det var faktiskt ganska gott, men jag var inte så himla hungrig.

Här hemma håller de 2 stora tjejerna att städa sina rum. Krille har sagt åt dom att det det ska vara klart i morgon. Och det verkar dom nog bli.=))

Nä, nu ska jag ta å hitta på nått. Vet inte vad men nått måste jag hitta på.

Kommentarer
Postat av: Lillan

grattis

2008-03-19 @ 16:47:02
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0