Vasa loppet

Ja, nu när man hade chansen att sova ut lite då vaknar man hur tidigt som helst. Det var ju bara att kliva upp och slänga på tv:n och slö titta på Vasa loppet. Jag ska ju jobba kvällen ikväll, så det är ju snart dax att börja göra sig i ordning. Efter i dag har jag ju sport lov. HURRA!!

I fredags så begärde jag förflyttning till en annan avdelning. Jag tar vilken avdelning som helst just nu. Vi får se vad som händer efter den 16:e Mars.

4-åringen och 11-åringen är hos Mormor och Morfar i helgen. 14-åringen är hemma .

Jo, jag fick tillbaka min bil i fredags, men bara över helgen. Mekanikern ska byta stötdämpare också. Ett problem som jag märkte i fredags är att ena bromsen ligger på, så jag har bytt bil med Pappa. Dom skulle ingenstans i helgen så då kan jag ju låta min bil stå . TYPISKT!  Ja ja... jag skulle ju ringa mekanikern på måndag så jag får väll tala om att bromsen ligger  på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ABSOLUT....kom på en kaffe, jobbar varje DAG, men bara till 2/eva

2008-03-02 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0