1:a Maj och en trött fru Bempa.

Pratatde med Krille förut, och han tyckte att jag låg lite lågt med bloggandet just nu.
En fundering bara...när ska jag hinna blogga!?!?
I morse så var jag och 11-åringen i Söråker och inventerade affären där. Skit tråkigt!!! Men det gick faktiskt ganska fort ändå. Vi var klar 12:30. Men jag tyckte att vi var lite manfall på föräldrar i fotbollslaget. Jag tror vi var ca10 föräldrar. ( av ca 20 ) Men vi klarade det i alla fall, och laget blev 5000kr rikare. 

För övrigt så rullar dagarna på som vanligt. Jag har varit så himla trött idag, så 14-åringen fick laga till middagen, för jag orkade inte. Jag höll på att somna vid köksbordet, så jag gick och la mej ett par timmar.
Vi var på Maj brasa igår och det var jätte trevligt. Vi vann en ful keps på barn lotteriet, det var allt på 10 lotter.
Nu ska jag till shivas och säga hej till honom och natta lite fiskar och 2 krabbor. Fröken på 107:an har farit bort ett par dagar, så jag ska mata djuren där. Sen så ska jag med P och mata deras katt också. Vi vill ju inte att djurena ska svälta inte =)
Sen är det bara att hämta hem 11-åringen som är hos en kompis.
Efter det har jag INTE en aning vad jag ska göra. Tror det blir lite tv tittande bara. Kanske ringer grannen på 115 så hon få bjuda på lite kaffe, men det får jag se.

Är du nöjd nu vännen? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0