Badning hos grannen

Nu har 4-åringen varit och kvällsbadat ( bubblat )hos grannarna på vån 4:a. Dom är så otroligt snälla och trevliga. Gott kaffe har dom =) Jag har fått låna lite filmer av dom som jag kan titta på när jag har svårt att sova.

Själv har jag haft en ganska bra dag, fast ont som fan. Jag skulle kunna åka i bilen hur länge som helst med stolsvärmen på. Det blir lite svettigt efter ett tag, men det är otroligt skönt för ryggen.
Här hemma håller hela lägenheten på att förfalla tror jag. Jag plockar lite i taget, men 4-åringen är snabbare än mej att dra fram allt som jag plockar undan. Lite irriterande!!

I morgon ska vi gratta Emmelie. Hon fyller år. Jag har inte köpt nått paket ännu, men det kommer i morgon. Jag vet precis vad jag ska köpa, och det känns i alla fall skönt. Jag hatar att springa runt och inte veta vad jag ska ha.

Nu ska jag ta och titta på en liten film tror jag, så vi höres

Jo Krille! Nu har 14-åringen hittat moppen hon vill ha. Åtminstånde ett tag =) Den kostar 6000:- och finns i stan.

Kommentarer
Postat av: bempa

kanon. vad är det för typ?

2008-05-22 @ 10:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0