Deklaration...

Den är nu avklarad via internet. Gud så behändigt  det är när man kan deklarera via internet. Sen att man inte kan göra avdrag snart på någonting, det är väll inte lika roligt. Men jag tror att jag får tillbaka en liten slant i alla fall. Inte för att det är så mycket att hurra över, men hellre 50:- tillbaka än 50:- restskatt.

Även din deklaration är avklarad vännen <3

Nä, nu måste jag styra upp grannungen D lite. Det börjar barka lite åt fel håll. Jag tycker att det börjar tjafsas lite väl här hemma just nu. Ja ja....men jag behöver bara ryta i lite grann en gång så brukar det bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja DEKLARERA,,,,fy f-n...men de måste göras..fint väder vi skulle åkt o grilla på smacken nån kväll, mä ongan!!!???eva

2008-05-03 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0