Morsdag

Idag blir det till att ränna lite. Först ska åka och köpa mosrdagspresent till min mamma och till Krilles mamma.
Jag skulle visst köpa en present till mamma från pappa också.
Men först ska vi skjutsa 4-åringen på  kalas. Hon ska vara där kl 13:00-15:00. Hon riktigt längtar och just nu håller hon på att göra sig i ordning.

Ja, tänk vad tiden går.....ett år sedan min kusin Patrik Lind dog. Själv tyckte jag att det var bara här om dagen. Men ett helt år har gått...oj oj. I går var hans lilla syster och sambo med i dagbladet om just hans död och att dom inte får rättvisa och ingen ursäkt heller. Jag förstår Annas, hon får ingen ro hon heller.

Nä, nu måste jag göra mej själv i ordning så man får starta upp taxi verksamheten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0