Jävla dator!!

Nu har 4-åringen varit på datorn igen, och nu får jag inte igång den. Jag har verkligen försökt, men jag ska försöka lite till men inte just nu. Jag sitter vid Emmelies dator just nu. Den funkar ju hur bra som helst. Den  ska jag nog sno. =)

Jag har pratat med krille oxå.
Förlåt vännen för att jag var disträ och avig, men jag blir så less! 4-åringen kan ju för fan inte låta någonting vara
utan att förstöra.

Jag skulle vilja hitta på nått idag. Jag vet inte vad, men nånting. Jag börjar bli så rastlös. Det händer ju ingenting. Men det bli nog bättre, bara det blir annat väder än det här kalla höstvädret. Vart tog våren vägen?!?!

Nä, nu ska jag.....hitta på nått

Kommentarer
Postat av: Lillan

jag vet en 2 åring som är likadan.. ler

Idag är hon tjurig för hon håler på att få fler tänder.

2008-05-18 @ 14:01:02
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0