Jobbdag eller inte....Det är frågan?!?!

KL: 07,30 ringde telefonen, det var från mitt jobb.

- Är du fortfarande hemma???du ska ju jobba idag, så vi saknar dej!!

Jag svarar lite snabbt tillbaka:
-Det kan jag aldrig tro att ni gör, och inte tänker jag komma idag heller och inte i morgon heller för den delen. Jag är ju LEDIG!!

Fick till svar:
-öhh Jaha....i pärmen står det att du ska jobba, men då är det felkluddat.

Jag svarar tillbaka:
- Ja, det är det i så fall, för jag är ledig tills på onsdag eftermiddag.

Sen funderade jag på om jag har bytt pass med nån, men jag tror inte att jag har gjort det. Men OM jag skkulle ha gjort det, så lär jag få höra det när jag kommer tillbaka.

Nu ska jag och 4-åringen göra oss klar för att ta oss en liten tripp till stugan. Det blir kanske en uppdatering när jag kommer hem.l

Kommentarer
Postat av: Lillan

Du får fota lite när du är i stugan, jag saknar verkligen det där huset.

Måste kanske åka "hem" någon dag men just nu är livet så kaos att jag inte tror jag fixar att åka dit.

2008-05-12 @ 11:23:58
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0