Magkatarr...illa..illa

Igår kväll så fick jag så jäkla ont i magen. Jag kände igen symtomen direkt....magkatarr!!!!
Jag fick så jäkla ont så jag fick så lov att kliva upp mitt i natten och gå på toa och kräkas. Jag HATAR och kräkas. Det är det värsta jag gör. Blev i alla fall bättre och jag fick sova.
Jag skulle ju igentligen på HLR-utbildning på jobbet, men det fick jag avstyra. Lika så sjukgymnastiken.
Mitt på dan for jag till pappa. Han har ju samma problem som jag, och han hade tabletter. SKÖNT!!
Tänk att det kan göra så förbaskat ont.
Efter tablettintag for pappa och jag till stugan för att klippa gräsmattan. Pappa är så snäll så. Vad skulle jag göra utan min pappa. Jo, få en äng istället för gräsmatta i stugan =).

Just nu står nog 14-åringen och headbangar till KISS. Hon ringde mej så jag fick höra lite. Lite avis är man ju!
Ska åka och hämta hem henne i morgon efter fotbollsmatchen i Matfors. Detta fotbollande. Grannen jobbar hela helgen, så jag ska skjutsa flickorna dit. Ja självklart så ska jag ju kolla på matchen också.

Nu är det dax att hoppa i säng innan magkatarren slår sig till känna igen. Det går faktiskt lättare att somna innan jag känner av den. Bara jag somnar så verkar det som jag är klubbad och känner ingenting. MEN det gör jag när jag börjar vakna istället. Hopplöst det dära.

12 dagar kvar bara vännen, innan du kommer hem igen. LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: Toffs

hoppas att magen är bättre då, magkatarr är inte alls nå bra ju.. :-)

2008-06-02 @ 10:32:20
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0