Middag med Farmor och Farfar

Nu har vi varit till Farmor och Farfar i deras stuga och invigt deras nya inglasade altan. Den blev hur bra som helst. Farfar fyllde år i måndags så vi blev dit bjudna på middag för att fira han. Lite små kallt var det ju. Deras fodervärds hund "Armani" var där också. En ganska stor vit schäferhund. Jätte fin. På fredag blir hunden deras, om jag fattar dom rätt. Farmor som överhuvudtaget INTE skulle ha fler hundar efter Imbra ( HIHIHIHI ). 
 
4-åringen följde inte med, utan hon var med sin kompis O istället. Hon ville hellre vara med dom. Det fick hon också.

Just nu sitter Emmelie, 11-åringen och 4-åringen och ska titta på en film. Dom har gosat ner sig i den utragna soffan i vardagsrummet och ligger under täcken och myser. Ja...4-åringen har väll lite svårt att sitta still och vara tyst. Vi får väll se hur länge hon orkar se filmen som är på engelska "fniss" innan hon lessnar.

Nä, nu ska jag hitta på nått, inte för att jag vet vad, men jag är förbaskad uttråkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0