Middag och sen blir det kalas

4-åringen är ute med 11-åringen och leker i lekparken. Själv ska jag fixa till middagen så vi kan gå över till grannen och fira hennes 11-åring som fyller år idag. Vi har just varit på Birsta city och inhandlat en liten present.
14-åringen är på konfaundervisning till 21.30 ikväll. Jag förstår inte varför dom ska vara där så himla länge för. Dom började kl: 15.30 tror jag till 21.30 ikväll. Lite väl länge tycker jag.
Här hemma blir det i alla fall grillad stek som pappa hade gjort och vitlökskrocketter. Kanoners!

Kusin Lina fyller också år idag GRATTIS!!! men till dej kommer vi en annan dag eftersom du inte är hemma.

Nä nu är det nog dags att stoppa in päran i ugnen, och sen kan jag nog ropa in ongan.

Krille!  Om man skrollar ner inlägget så finns det en ruta där det står kommenetera eller nått sånt. TRYCK DÄR OCH SKRIV EN RAD!!!!


Kommentarer
Postat av: Lillan

Tack för grattiset. Ni är välkomna förbi när ni vill, jag bjuder iallafall på kaffe.

2008-05-07 @ 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0