Moppen köpt och Torpshammar avklarat....

Nu har 14-åringen moppen här hemma. Den är så häftig. Den till och med puttrar på tomgången =))  

Ja, så i morse bar det av mot Torpshammars IP. Där spelade 11-åringen som en gud. Hon gjorde 2 mål!! Hon var riktigt stolt när matchen var avklarad ( ja, jag med ). Matchen slutade 0-13 till oss. 
Ena coatchen som hoppade in för dagen frågade om jag hade gett hon nått piller ;) Hon sprang jäklarenamma.  Det var också riktigt kul tyckte jag.
Här hemma hade 14-åringen tagit med sig 4-åringen + hennes kompis O till badhuset. Vilken höjdare. Vi tittade till dom innan vi åkte hem för en dusch.
Just nu ligger 11-åringen och sover på sittpuffarna med lilla täcket över sig. Jag förstår om hon somnade som hon sprang och kämpade idag.

Ikväll är det väll Pirelli och eurovision song contest ?! Den ska vi nog se på tror jag. Måste bara handla lite så vi har nått mys, och så måste jag byta tillbaka pappas bil mot min igen. Jag lånade pappas i dag när vi skulle till T-hammar.

Nä, nu ska jag hitta på nått.....vet inte vad.....men nått måste jag hitta på.

Kommentarer
Postat av: Lillan

2008-05-24 @ 18:35:00
URL: http://san
Postat av: lillan

ringer dig och se om du är hemma.

måste prata

2008-05-24 @ 18:35:37
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: bempa

Kul för 11 åringen:) krama henne från mej

2008-05-25 @ 02:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0