Nattliga funderingar

Nu sitter jag i köket och har lite svårt för att sova för värken i ryggen är ganska ihållande!!. Och när jag har svårt att sova så kommer funderingarna......

Krille! varför lovar du guld och gröna skogar och sen skövlar du hela skogen jäms med backen?????? Det är ju INTE första gången du gör så här. Har suttit med en DÖ BESVIKEN 14-åring i kväll. Men ibland är det jävligt lätt och smita och skylla på att man sitter 900mil hemifrån. Sen är det jag som får trösta och försöka släta över. Men du kommer ju hem igen, och då kanske inte vissa i familjen längtar lika mycket som vi andra gör och eventuellt inte är hemma den dan du kommer hem, för visst.....hon kan också lova guld och gröna skogar och sen röja med motorsåg.
SNÄLLA!!!!  Lova inte så jävla mycket....speciellt om du inte hade tänkt hålla det. Nä, försök lös situationen du har satt dej i. Det var ju inte JAG som lovade henne, utan DU!!


Nu ska jag försöka sova...Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Lillan

Ringer nog dig om ett par timmar. KAFFESUGEN!

2008-05-20 @ 08:25:03
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0