Nu morgon, nya uppsåt

I dag ska jag nog ta och städa för i går blev det ingenting av det. Jag och 4-åringen tog och följde med min mamma och pappa till deras stuga i stället. Där var det kanon väder. Vi satt där med t-shirts och drack kaffe. Hel mysigt var det.
Jag har ju även lovat 4-åringen att vi ska gå ut och leka lite med dagisbarnen, när dom har vilat klart. Det blir nog runt 14-tiden kan jag tänka mej.

Igår var vi iväg och inhandlade det sista i klädesplagg till konfirmationen. Även 11-åringen är klar. Mycket skönt! 4-åringen har en rosa klänning som jag tänkte att hon kan ha. Själv vet jag inte alls vad jag sak ha på mej. Men det löser sig nog ska ni se.

Krille! 4-åringen pratar bara om dej hela tiden nu. Hon har talat om för mej bara idag ca 20ggr att hon älskar sin pappa och att det bara är 4 veckor kvar till pappa kommer hem.  Jag tror att hon vill att du kommer hem snart.

Nä, nu ska jag ta och kasta 4-åringen i ett badkar , det behövs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0