Röjning...

Nu har jag röjt lite här hemma på min semesterdag. I och för sig så var det ju därför som jag tog semester. Jag har även rensat balkonglådan.....eller rättare sag...grannfrun rensade den åt mej, så nu är även den fin till konfirmationskaffet här hemma. 
Tyvärr så fick jag inte semester i morgon, men på fredag fick jag semester. 4-åringen har jag fått inackorderat till grannen i morgon. Tur att hon var ledig i morgon, annars hade jag nog fått ta med mej henne på jobbet. Det blir lite jobbigt när alla ska jobba kvällen samtidigt. Det lixom... kör i hop sig.

Nu i kväll har jag klippt min kära mor och far. Jag har ju även färgat moderns hår också. Oj vad bra det blev. Hon vill ju vara fin när hon ska till kyrkan hela helgen.

Tillbaka till städningen: Den får jag nog fortsätta med i morgon förmiddag. Det värsta är att jag INTE kommer att göra det. Jag vet precis hur jag kommer att göra. Först lämnar jag 4-åringen på dagis, sen vilar jag tills jag ska åka. Jag gör så varenda gång, även om jag hade tänkt annat.

Nu Krille, när jag har städat till denna STORA händelserika helg så kommer du att få julstäda SJÄLV!! oavsett om du kommer hem dagen innan julafton! Bara så du vet.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Tjenare!



Jag kikar förbi på söndag, det blir kanon för P´s konf-kaffe är inte förrän 15.

2008-05-08 @ 14:26:55
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: Annsingen

Jepps allt rosa ska lämnas på våning 7:))



Jamen vi ses i kyrkan då kanske...syrrans konfar ju sej då med.))

2008-05-08 @ 16:16:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0